محمد  طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

محمد طاها عزیز دل همه ی ما

هفت ماهگی

1394/5/7 13:56
نویسنده : مامانجون
222 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به هفت ماهگی

خدارو شکر روزا از پی هم می گذرند وتو داری بزرگتر می شی

هروز با ادا و کار تازه

الان اردیبهشت ماه و ماه تولد مامان وهوا خیلی عالیه

وما هر هفته جمعه ها  عصرا می زنیم بیرون ویا پارکی و جایی

وتو یه هوایی می خوری و  بهت خوش  می گذره سوار ماشین که میشی  همچین تند تند اینو انور نگاه می کنی  انگار که دیگه اصلا وقت نداری

در ضمن نشستن و خوب بلد شدی

اولین حرفم باتو درهفت ماهگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حاج خانوم

ماجرای من و عروسکام

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

یاد اون قدیما به خیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا دیگه نه ماهم تموم کردم  می تونم خودم غذام از روی منو انتخاب کنم

اگه نزارین غذام و انتخاب کنم قهر میکنم

 

واینم اخرین حرفم در این قسمتبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)